Land van regenbogen - Reisverslag uit Kenmare, Ierland van Laurelin Molen - WaarBenJij.nu Land van regenbogen - Reisverslag uit Kenmare, Ierland van Laurelin Molen - WaarBenJij.nu

Land van regenbogen

Door: Laurelin

Blijf op de hoogte en volg Laurelin

13 November 2008 | Ierland, Kenmare

Ondertussen weer in Dublin. 3 nachtjes weg geweest naar co. Kerry. Ff uitwaaien. Ik heb natuurlijk wel het een en ander te melden, maar daar heb ik lekker geen zin in, dus men moet het maar even doen met foto's.
Nog even de link:

http://picasaweb.google.co.uk/laurelinlucinda/Dublin#

ik ben pas enkele uren terug en ik kwam terug in een haven van rust; wonderbaarlijk genoeg waren alle huisgenoten weg. Helaas stromen ze net binnen dus nu moet ik even zen forceren.

Tabe

  • 14 November 2008 - 00:25

    Anne-Sophie :

    Heeele fijne foto's!

  • 14 November 2008 - 11:50

    Hafid:

    echt mooi daaro. X


  • 16 November 2008 - 19:05

    Myrna:

    Ooooooeeeh! Acute waterval uit mn mondhoeken... Lucky little witch! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kenmare

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 November 2008

Dan toch een bericht

13 November 2008

Land van regenbogen

21 Oktober 2008

Foto's

21 Oktober 2008

Hier spreekt de nieuwe klassevertegenwoordiger

11 Oktober 2008

Op de klippen gelopen
Laurelin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 46880

Voorgaande reizen:

13 Januari 2007 - 13 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: